Dorutza’s Weblog











{Decembrie 30, 2007}   patinoarul, un loc de distractie dar… si de trante

A, ce frumos e sa patinezi pe o bucată de gheaţă si oarecum sa cazi nu e aceelaşi lucru.

Ieri am patinat cu mama pentru prima oară. Eu patinam bine, ea ştia sa patineze, iar tata pe dupa margine.

 Dar sa vă zic de dinainte:

M-am trezit la unu ieri şi am mancat ceva. Apoi stau cu parintii mei in pat, dar nu dormim. La un moment dat,tata zice:

-Vrei sa mergem la patinoar?

Vă daţi seama de răspuns:

-Da tata!Vreau!

Deşi mă uitam pe bloglul mamei mi-a venit ideea s-o întreb cum l-a facut.

Ea, ca orice om şi-a dat sufletul sa-mi explice (sincer,o boabă tot am reţinut) şi aşa vedeţi acest blog minunat,plin de inspiraţie şi de cunoştinţe,blogul unui copil de 10 ani ( aproape 11) cu idei trăznite.



ce tare, da e cam mic!scrie mai mult!

cu drag adriana!



dorutza says:

adriana: mama imi da ok la comentarii, asa ca vezi ce scrii!!



patinuarul este un loc minunat de ati petrece vacanta de iarna.bravo tie!



Fă blogul de cel putin doi metri!Aşa o să fie mai tare!



Lasă un răspuns

et cetera
