Dorutza’s Weblog











{Ianuarie 3, 2008}   Zăpadă mare, probleme la fel de mari!

Wow, a fost o ninsoare puternică. Mă jucam prin curte şi mă tăvăleam prin zăpadă, împreună cu Dora(vezi postitul anterior dacă nu ştii cine e)şi la un moment dat, ies pe stadă unde era mama.
Curăţa aşa-zisul „carosabil” înzăpezit. Ea cu marea lopată, eu cu o lopată mai mititică şi o greblă. Partea noastră de trotuar era curată, incluzând şi bucăţica de stradă pe care o avem şi mama a tras maşina pentru a curăţa şi ce era dedesubtul maşinii. După ce am terminat, începe şi încearcă a pune înapoi maşina. Roata din faţă se ducea pe trotuar, dar surpriză, cea din spate aluneca şi nu urca pe trotuar.
Noroc că era şi vecinul acolo. A avut o idee cum să urce roata din spate. A adus două bucăţi mici de lemn şi aşa am urcat şi roata din spate.



ma, e greu sa urci o masina pe troutuarul curatat?ei, ma rog, se mai intampla. dar tu nu te-ai batut cu bulgari, nu ai facut igluurii?



dorutza says:

adriana ciontea: am facut!



Lasă un răspuns

et cetera
