Dorutza’s Weblog











{Februarie 19, 2008}   Moderator

Sunt moderator in Club Penguin! Moderator=FREE+ definitia: moderatorul este un ajutor al club penguin si ii deconecteaza 3 zile pe cei ce injura!



4lin says:

daca esti moderator ai putea sa le dai o idee de a face obiectele secrete sa le poata cumpara si cei carte nu sunt membrii…
PS:tu cum te-ai facut membru? ti-au dat ei?



cum ai reausit sa devii moderator ?vreau si eu! am o super idee cu o noua sarbatoare si sceneta!



Luys3 says:

si eu sunt moderator! apropo sa fi moderator sus in dreapata pagini cu jocul este un M apesi pe el raspunzi la niste intrebari si devi numai daca raspunzi corect



mada says:

si eu sunt😛 si si ghid turistic😛 moderator te faci daca apesi pe m-ul din coldu drep al pagini in timp ce te joki si raspunz la niste intrebari si daca raspunzi corect ai devenit daca nu incerci pana reusesti (eu m-am chinuit cateva zile:P)



Lasă un răspuns

et cetera
