Dorutza’s Weblog











{Mai 25, 2008}   A implinit Dorutza un an (Club Penguin)

La multi ani, Dorutza! Dorutza este pinguinul meu din Club Penugin. Evident, membru. De unde vine acest nume? De la Dora. Dora, cainele meu! Da, ei bine, mai e umpic si imi expira membershipul. Sa va reamintesc situl: http://www.clubpenguin.com , de unde puteti cumpara „mascotele” acestui site.

Bucurati-va!Distrati-va!

Upgrade:        :D



spartani2oo7 says:

La multi ani si din partea mea!



Nicolas says:

Multumesc pentru sfat.La multi ani Dorutzei!!



claudia says:

ti-a luat bani pt a fi membru?



claudia says:

te rog sa-mi dai Id-ul tau sa ma vb p mess despre club



Lasă un răspuns

et cetera
