Dorutza’s Weblog











{Mai 25, 2008}   Pisic mic!

Am o noua pisica! E mica si draguta!!!! O cheama Pusi si e jucausa si face numai boacane. Se mai da peste cap si se mai si joaca cu un soarec de jucarie.🙂

O ador!



Pune si tu o poza cu pisicuta sa ne dam si noi cu parerea !



Vero says:

Da, ar fi cazul!



spartani2oo7 says:

Chiar ar fi cazul!



dorutza says:

http://www.romania-inedit.ro: Pai am pus la Mirarile mele!

Vero:Stiam, dar cum telefonul meu nu incarca pozele… Uitate si tu si Romania-Inedit la Mirarile mele!

Va pup dulce!



Lasă un răspuns

et cetera
