Dorutza’s Weblog











{Decembrie 5, 2008}   Am Castigat!!!!

Mai stiti , fanii Club Penguin, Club Penguin Viking Giveaway? E bine miercuri, pe 03.12.2008, cine oare suna la poarta? Cei de la firma de transport FedEx! Tra lala si altele si am ajuns cu pachetul in mana. Am constatat ca e MULT prea usor! Ce putea fi in el?

Pe eticheta scria:Toys”R”Us!vikingpenguin

Si acest Dragalas a venit cu un Coin pentru deblocarea obiectelor(Unlock Items Online)+ 1800 Coins!



gaby says:

hey da-mi si mie add munteanu.gaby am si eu cont!



Lasă un răspuns

et cetera
