Dorutza’s Weblog











{Decembrie 23, 2008}   Misiunea 10

Hiya, fani Club Penguin! Au aparut multe semne despre misiunea 10.  Va fi lansata pe 29 Decembrie:

Mai  intai, a aparut scris ceva la HQ:

bereadyagents1

Aici, 1 sneak-peek:

jpgvsherb1

 E tot ce am putut gasi despre noua misiune!

 

                                                                                                                              Dorutza*



blue says:

ciudat blog..nu inteleg nimic pe aici :))..never mind..macar esti creativa



justina says:

Salut!Sunt si eu membra la club pinguin si as vrea sa fiu si eu membra la agenti secreti sa imi iau haine sa imi fac casa dar nu pot fiindca trebuie sa platesc!!!!!!!!!!!!😦



Lasă un răspuns

et cetera
