Dorutza’s Weblog











{Iulie 31, 2009}   Lasand cizmele de Rock deoparte……

Holiday…..ce asteapta multi…am asteptat asta de 2 luni….

De ce i-am dat titlul asta? Simplu…here’s a story:

Eu imi doream o chitara electrica…tata mi-a adus una clasica…batrana in jur de 1900….dar nu am fost multumita, imi doream una electrica…aici…e un baiat care parca a stiut ca vreau una neagra…exact cum vroiam….si am reusit!!!!!!🙂🙂🙂 o viitoare chitara electrica cu toate cele necesare….livrarea? ei bine…trebuie sa merg la magazin….

That’s the story….

~ Dorutza~

P.S: trebuie sa merg la Music Shop….s-a stricat chitara clasica….



Lasă un răspuns

et cetera
